Jumaat, Disember 18, 2015

Neelofa nafi kahwin bekas menteri?


Pelakon dan pengacara terkenal Neelofa menafikan dakwaan bahawa beliau menjadi isteri ketiga kepada bekas menteri seperti yang tersebar di laman sosial sejak beberapa hari lalu.

Melalui posting yang dimuatnaik dilaman Instagram miliknya semalam, Neelofa menyifatkan dakwaan tersebut sebagai tidak masuk akal

" Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, gosip dan dakwaan yang mengatakan saya isteri ketiga kepada seorang bekas menteri sebagai 'sampah'

" Saya ingin anda semua berdoa yang terbaik bagi saya untuk mendapat petunjuk dan dapat membuat keputusan yang lebih baik. Apa yang jelas gosip ini sebagai tidak relevan,' tulisnya.

Tambah Neelofa ini, dia masih bujang dan tidak tergesa-gesa untuk berkahwin malah akan berkongsi berita perkahwinannya dengan semua orang.

"Berkahwin bukan lah suatu isu yang besar untuk saya buat masa ini dan jika saya ingin berkahwin pasti saya akan berkongsi berita gembira ini dengan semua orang.

"Tiada sebab saya ingin menyembunyikan episod kegembiraan dimana ia pasti akan dikongsi dalam majlis yang akan disambut dengan semua orang yang banyak memberi sokongan kepada saya," ujarnya

Neelofa sebelum ini turut pernah dikaitkan mempunyai hubungan dengan kerabat diraja.

Suara Politik
Belantan

Tiada ulasan: